fredag 13 februari 2009

Så var vi ju till IKEA igår och väntade med spänning på leveransen idag. Så kommer dom äntligen strax efter kl 9 och jag och barnen tror vi ska kunna sätta oss i den nya sköna soffan men....
VAR ÄR SOFFAN??? En polett trillade ner och genast mindes jag att vi ju faktiskt helt och hållet glömt av att köpa soffan som vi åkte dit för att köpa. Herregud, senila eller vad?? Nu ordnade Fredrik så att en arbetskamrat kan hasta dit i morgon och hämta den med sin stora truck. Kan ju inte slänga ut mer på hemleverans direkt...Suck, man blir ju bra trött ibland alltså. Till råga på allt så tappade Viktor bort sin napp och trasa på IKEA och snart hatar jag också IKEA. Nu har han bara en napp kvar och tappar han den så vet jag inte hur det blir här framöver.
Nu måste jag sluta för Hanna vill se på "Häxan surtant" (nåt barnprogram via datorn). Räcker det inte att se på mig va?! Tjingeling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

oj!det där med soffhistoria kan bli en lång följetong, fråga mej å Kicki vi vet! så hoppas du fått soffa när du läser detta. kram moster Monica!!

MammaMia sa...

Haha jag trode de bara va jag som blivit senil, skönt att höra man ej är ensam :). Kramisar

Anonym sa...

JA Emma vad skall man säga. Att Fredrik glömmer köpa soffan är jag inte förvånad över men att du glömmde det,ja det är stor humor.

Du får gå loss med kamran och ta lite bilder på huset, är lite spänd på att få se mer av ert Hollywood hus.

Många höj från Marcus