söndag 16 augusti 2009

Dag 2

Fick ett erbjudande man inte kan säga nej till; Ta med dig Sara och stick och shoppa eller gör nåt annat! Ok, Fredrik tog barnen till poolen så jag och Sara fick en stor del av dagen till eget förfogande. Såå härligt. Vi körde till Humble här i närheten och kollade i affärer, käkade lunch på tu man hand, fick naglarna slipade av två speciella män och shoppade vidare och hade det allmänt trevligt. Har kommit på att vi har rätt lika smak vad gäller färg och form. Båda gillar lila och rutigt. Känsliga läsare behöver inte läsa att jag shoppade idag också....men det är ju så kul när man har sällskap. Jag köpte en snygg skinnjacka och årets första julklapp. Det var en sån där grej jag bara sprang på och kände att jag bara måste köpa. Det var så rätt...

Inga kommentarer: