lördag 14 mars 2009

Besök

Igår fick vi besök från Borlänge. Barnen fick varsitt gosedjur, en kanin och en giraff. Och jag, jag fick en SIGNERAD skiva av Larz Kristers. Fick Takidas skiva också. Gissa om vi poppade igårkväll. God middag och en flaska rött. Barnen somnade i soffan och det blev ganska sent för oss allihopa.
Just nu är de ute på biljakt och jag har stora förhoppningar om att de kommer hem med bil nr 2 till hushållet. Den är efterlängtad och behövs för att göra livet lite lättare här.

Det är inget vidare skönt väder så vi ugglar inomhus jag och barnen. Fick mig en morgonjogg och det är enda stunden jag satt näsan utanför dörren idag. Kallt som bara den, och regningt och grått. Ska vända framåt måndagen då det blir 20-21 och sol igen. Det ska bli härligt :-)

Nu ska vi fortsätta lördagen med att sova lite middag. Behöver både jag och barnen idag.

Inga kommentarer: