söndag 3 maj 2009

Grym svacka!

Idag har jag varit nere på botten i en djup svacka, hoppas jag, för nu känner jag mig redan bättre. Oroar mig för det mesta. Svininfluensan mm. Har mått dåligt i kroppen för att jag inte är helt på banan känner jag. Men vi har ju fått veta innan vi åkte att en sån här utflykt går i berg och dalbana. Och det har jag verkligen fått känna på. Inte roligt kan jag säga. Skitjobbigt. Svårt att förklara för någon och vem ska man förklara för...?? Har ju inte såå himla lyssnaralternativ att välja bland. Tur att jag är gift med en man som är lugnet själv. Han är en man som man inte bara vill ha i byrån...

Nu har jag piggat på mig igen och det är dags att sova. Hoppas jag mår ännu bättre i morgon. Det här var inge vidare. Kram på er alla där hemma!

2 kommentarer:

MammaMia sa...

Å vännen, håller tummarna att du känner dig bättre idag (imon för dig ) Du vet att jag lyssnar gärna men det blir inte på samma sätt jag vet , Men om du vill kan du ju alltid skriva av dig i ett mail...de hjälper att skriva ner all skit på ett papper och få ur det ur hjärnan jag lovar!!!
Massor av krama till dig!!
LOVE YOY , Snart har du en härlig semester att se fram emot!!!
Nu ska jag äta lite frulle :)
KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM!!!!!!!!!!

sara sa...

tänker på dig världens bästa kusin, vill att du ska må bra, för jag älskar dig jätte mycket! <3