tisdag 5 maj 2009

Åter är det soligt, hett och fuktigt här i Houston.

Hade en bedrövlig start på dagen och känner väl att svackan är svårare att ta sig ur än vad jag trott. Men vi tog en promenad till lekparken och jag ringde och pratade med en supergo vän där hemma. Kändes skönt! Blev genast på bättre humör!
Sen ringde jag en till kompis som också hon fick mig på bättre humör. Tack för att ni orkar lyssna på mitt dravvel när jag är nere.
Eftermiddagen kändes mycket bättre och nu har Fredrik kommit hem så vi ska testa hur kropparna orkar med en löprunda i den här hettan.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Stå på dig vännen! Jag tänker på dig! Kram från grannarna nedåt älven :-)

MammaMia sa...

Hörde att du ringde till mig!!! JAG BLEV JÄTTE GLAD!!!! Synd att jag inte var hemma, men det värmde ändå bara att få veta att du ringt MIG.Hoppas att det gick bra med Hanna,fan varför va jag inte hemma :( .Skulle så gärna bara fått prata lite med dig , men vi får ta det över webcam...saknar dig Emma!!! Men du ska se att du kommer ur din svacka snart det lovar jag, tänker på dig , kram kram kram

Evelina sa...

Hej Emma! Hoppas du känner dig bättre trots tuffa tider där borta. Men va stark du kommer ha nådan nytta av denna upplevelse till sist! Sen om du o Fredrik klarar detta så klarar ni allt :) Tänkte säga att ja tyvärr inte kommer vara kvar när du kommer tillbaka, ja ska plugga i höst! Hoppas ni får det fortsatt bra där borta o kämpa på. Jag fortsätter o följer dig :) Kram Evelina