söndag 5 april 2009

Igår skulle vi se filmen ONCE. Moster har tipsat om filmen så jag kände att jag ville se den, men det funkade inte så jag blev grymt besviken. Fick nöja mig med sporten från svt.se, tur att det funkade i alla fall.

Idag har det blivit lite av varje. Bankärenden, hämtat nummerplåtarna till Jeepen, lek och cykelåkning i parken. Nu fixar jag och Viktor kvällsmat och gissa var Hanna och Fredrik är!!?? Jo och shoppar kläder!! Kors i taket. Fredriks egna idé att göra en tur till affären. Han har nog blivit lite sugen på det när jag varit där ett par gånger och gjort jättefynd till superpriser. Får väl se om han kommer hem med något eller inte. Om Hanna får som hon vill så blir det en hel kasse shoppat till henne. Vilken annan 3,5-åring älskar att shoppa kläder?

Idag fyller barnens kusin 3 år, så vi skickar en liten födelsedagssång som vi sjöng för Viktor, men den går ju att använda till andra födelsedagsbarn också!

Nu längtar vi till onsdag.


2 kommentarer:

MammaMia sa...

Vilken goding , gullplutten 2 år!!!
sugen på fika blir man ju åxå :)
Kram kram

Erik sa...

Jag längtar också till på onsdag!