tisdag 28 april 2009

Blixtar och dunder

Alltså, jag säger det igen. Dessa åskväder är verkligen inte att leka med. De är hemska, gigantiska och helt otroligt otäcka. Brukar inte vara så himla ängslig när det gäller åska och blixtar, men det här...unbelivable. Men tack och lov har det inte pågått hela dagen. Vi har haft hyfsat bra väder, varm om inte annat, hela dagen. Det här hemska vädret började i lagom tid så att vi fick ställa in våran planerade löprunda. Jag som lovat att jag skulle knäcka Fredrik. Men det får väl bli i morgon istället.

Skulle verkligen behövt en löprunda ikväll känner jag, huvudet behöver rensas. Men det får bli genom en bra bok i stället.


I morgon ska vi träffa Laura, en amerikanska som ska utbilda mig och Fredrik i amerikansk kultur. Hon ska komma hit och vara här under hela dagen, bjuda på Tex-Mex till lunch till och med :-) Jiihaa!


För övrigt har Hanna lovat att i morgon ska hon vara snäll hela dagen så jag slipper tjata så mycket. Hon ska bara krama mig hela dagen säger hon. Låter väl bra tycker jag.


Här är ett kort på Viktor när han tar sig en tupplur. Det är taget när Erik och Karin var här och hälsade på.

Inga kommentarer: