lördag 13 december 2008

Vintervitt i Sverige!

Helskön dag! Har känt mig glad och uppspelt hela dagen. Härlig känsla det där :-)
Det är magiskt ute nu, mycket snö och strålande sol hela dagen. När jag öppnade dörren i morse blev jag varse om att ett rådjur gått precis utanför dörren, härligt.

Fick mig en skön löptur på förmiddagen och njöt i fulla drag. Solen bländade mig och det glittrade i snön. Barnen var ute och lekte med grannarna i snön; tack för barnpassning!

Städade och fixade en del här hemma. Skönt att få undan lite. Blev lite bättre ordning i hallen, haha, ser nästan ut som ett väntrum nu faktiskt :-) NÄSTA!

På eftermiddagen gjorde vi en tur till Strandbro och hälsade på vänner. Blev lite prat om "respektivefesten" den 27/12. Längtar lite efter att få gå på fest utan barn. Rocka loss lite på gamla dar. Men just ja, vad ska man ha på sig då? Panik!!

Höll på att glömma; idag har man ju fått sig en ny bil då. Tänk vad lite USA-luft kan göra med en man; köpa så dyra kärlekspresenter. En svart Mazda cx9 är nog det dyraste jag någonsin fått :-) Tack älskling! Ska köpa en fin julklapp till dig också.


Här kommer lite vintervita och juliga bilder från Kälarvet, Sverige.








PS Lars-Kristerz till final i dansbandskampen :-D

Inga kommentarer: