tisdag 2 december 2008

Återigen en VAB-dag. Hanna har feber. Vi lämnade Viktor på dagis och åkte hem och åt frukost. Sen pysslade vi lite. Jag passade på att göra lite julkort eftersom jag aldrig hinner sånt annars. Det var mysigt att vara bara jag och Hanna en stund, lite som en tjejdag faktiskt.

Efter lunch tog vi oss en tupplur, också det hur skönt som helst, för det hör ju inte heller till vanligheterna. Gäller att passa på att vila för mig också när man är hemma med sjuka barn.
När Hanna vaknade sa hon; Nu längtar jag efter pappa faktiskt, jag längtar jättemycket! Och det gör jag med. Önskar att han överraskade oss och kom hem lite tidigare.

Hämtade Viktor på dagis och körde sedan en sväng till Maxi för att göra farfar en tjänst. Märks att Fredrik och han är släkt för de har någon märklig dragning till choklad. Nu ville han att jag skulle köpa 2 Alladin chokladaskar, tydligen nåt bra erbjudande. Så för att hålla sig på god kant med svärfar är det väl bäst att göra som han vill :-)

Sen pysslade vi lite igen....målar och gör pärlplattor.




Saknar dig Pappa!

Inga kommentarer: