fredag 5 december 2008

Vin-fredag!

Äntligen fredag och jag mår såå bra! Viktor och Hanna mår bra och det är skönt. De vaknade otroligt tidigt i morse så självklart är de supertrötta redan vid fyra-tiden på eftermiddagen. Vi badar lite strax efter dagis med JÄTTEMYCKET skum och sen kommer grannkompisengrabben. Vi äter ost, kex, frukt och dricker ett glas rött tillsammans. Gott och så jättetrevligt. Ja, det är verkligen kul att få till en vuxen-kväll för en gång skull. Livet känns gött trots omständigheterna.
Barnen somnar så fort vännerna lämnat huset och jag sätter mig för att ta ett sista glas vin i soffan, men klantig och sullig som jag är (ja jag vet älskling, händer det nån så är det jag som gör nåt sånt) så kommer jag åt glaset på nåt vis och vips så är det i soffan och på nya mattan. Men jag litar på Rosa (Vanish).

Inga kommentarer: