torsdag 4 december 2008

Tränad, trött å glad!

Från en trökig onsdag till en härlig torsdag. Ja, förutom ett tandläkarbesök som visade att en lagning måste göras. Fasen också, jag som hatar att borra och slipa. Och dyrt som bara den också. Får väl dra in på en julklapp då...

Hanna är pigg igen och det gör mig glad. Syns så väl på henne när hon mår riktigt bra.

Köpte en AloeVera heat lotion idag. Längtar efter att få prova den på min älskling när han kommer hem ;-) Ska nog tjuvtesta lite på min stela nacke ikväll. När du kommer hem ska jag bjuda dig på både heat lotion och en riktig supermiddag. Nä, jag försöker inte alls att locka hem dig tidigare på något sätt och vis, men försöka kan man ju. Saknar dig!

Träningsdag hemma hos Johanna. Det gick kanon med barnen också och Viktor sa bara hejdå och sen fick jag sticka ut och springa en sväng med Pia. Kändes så himla skönt. Tänk att det till och med blev en karta i handen...inte igår.
En välbehövlig skön dusch med efterföljande delikat lasagne. Mmm såå gott.

Har haft positiva och mysiga tankar inför både flytt och själva resan idag, ska behålla de känslorna så länge jag bara kan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att Hanna är frisk nu! det gör mig glad med, min lilla prinsessa!