måndag 1 december 2008

Lillebror Erik har äntligen hjälpt mig byta däck på min MTB så att det går lite bättre att träningscykla inomhus på min trainer. Tack! Å så har ju pappa varit här och målat lite lister och satt in den nya dörren som jag och barnen var till Byggmax och inhandlade. Börjar likna nåt på övervåningen också nu. Bara golvet kvar....haha.

När jag hämtade barnen idag sa personalen att Hanna gjort vissa antydningar att hon var lite varm i pannan osv., och när vi satte oss i bilen var hon ledsen och sa att hon kände sig förkyld. Hon somnade direkt i bilen hem och sov under hela Byggmaxbesöket. Mycket riktigt hade jäntan gått och fått feber. Slö och ledsen en stund men lite alvedon gjorde susen, och sen var hon pigg hela kvällen. Hoppas det var nåt tillfälligt, för några fler VAB-dagar har jag definitivt varken tid eller råd med. Håller tummarna för att febern redan är puts väck och vi kan gå till dagis i morgon.

Nu ska jag svettas lite på cykeln innan det är dags att gå i säng för min del också...trött som vanligt. Godnatt!!

Bara 19 dagar kvar...

Inga kommentarer: