söndag 28 december 2008

Resfeber och huvudvärk

Dötrött efter en trevlig fest med goda vänner igår. Jättekul att träffa alla och helt OTROLIGT att alla kunde vara med. Alla 10 sockerpinglor med respektive man/sambo. Ja, väldigt lyckad kväll. Men sen får man ta konsekvenserna idag istället.

Gissa om man har 100 järn i elden. Såna här tider önskar man att dygnet hade fler timmar. Har grym huvudvärk och ännu grymmare resfeber. I morgon bör allt vara färdigpackat eftersom vi åker till Åre på bröllop över nyår och sen reser till Houston den 3/1. Måste köpa fler flyttkartonger, ny bilstol till Hanna har vi tänkt, skriva packlista till flyttföretaget, städa ut julen och sist men inte minst göra en helstädning så det är snyggt och rent när man kommer hem (eller när hustomtarna gör entré, så de inte får en chock eller får skit mellan tårna). Bör ju också se bra ut utifrån för eventuella fönstertittare :-)

Nu har jag städat några delar av huset och packat några kartoner och ett par resväskor så nu ska jag lägga mig tidigt så vi hinner med allt i morgon.
PS jag måste läsa en bok ända tills jag somnar tror jag, för tänker jag för mycket kan jag inte sova, blir skiträdd för att jag ska flippa ur totalt och bli så nervös så jag inte kan kontrollera mig...BLÄÄÄ! Snart är vi framme och kan förhoppningsvis andas ut.

Förresten var farmor förbi och sa hejdå idag och jag började såklart gråta. Det här kommer inte att bli lätt :-(

1 kommentar:

Anonym sa...

usch för att säga hejdå.. vet du nå när vi kan träffas och säga hejdå? åker till sala på tisdag kväll eller onsdag förmiddag, och kommer hem torsdag eller fredag.. kan du inte höra av dig om det? puss och kram