söndag 7 december 2008

Magsjukan är här...

Sitter och börjar känna att jag nog har lite ont i magen. Inte bra, vill verkligen inte bli sjuk jag också. Viktor började må dåligt igår kväll och har inte fått behålla varken mat eller vätska under större delen av den här dagen. Tycker så synd om min lille prins, han är sig verkligen inte lik.

Hanna har inte visat tecken på att må dåligt än, så jag håller tummarna. Hur som helst så blir det ytterliggare VAB i morgon. Suck!

Vi kom ut en sväng idag ändå jag och barnen. Hanna skulle promt ut och åka skidor, som Charlotte Kalla säger hon. Och ja, nog är hon på god väg allt. Inget gnäll, de'e bar'å åk :-) Hon är kanonduktig, brås på sin mor. Jag ska lära henne allt jag kan så ska ni få se att det blir en ny Charlotte Kalla utav dot'ra mi.

Vi pyntade lite i äppelträdet här ute, en ljusslinga, mitt i allt mörker.

Bara en helg kvar, men ändå så lång tid. Stay tall, be strong!

Dagens guldkorn; Hanna tittar på mig och Viktor när vi myser i soffan. -Jag tycker om dig och dig (pekar på oss)...å så pappa. Det värmer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va ledsen jag blir när jag får veta att Viktor inte mår bra! Ge honom en kram från mig, och en till Hanna med såklart!