onsdag 3 december 2008

Trök-onsdag!

Saknar och vill inte längre vara ensam! En familj ska väl vara tillsammans? Det här känns inte roligt längre, jag vill vara nära min man och det vill barnen också. Herregud vad de pratar om pappa hela dagarna, du skulle bara höra dem. Önskar jag kunde säga att du kommer hem i morgon, men de får hållas ett tag till.

Tråkigt på jobbet och Hanna hade lite feber på kvällen igen. Vad är det som är galet tro? Bli frisk nu min jäntunge. Tycker inte om när du är klen. Lyxade med en youghurt-smothie du och jag, det var vi värda båda två. Youghurt, frysta jordgubbar och banan. Till och med Viktor ville ha idag och drack med stor aptit.

Körde skiten ur låren med lite spinning framför "bonde-söker-fru-knäppisarna" på TV. Helt sjukt dåligt i år, måste ju ändå se :-)

Är jättetrött nu så jag somnar nog innan jag landat på kudden. GONATT!

Inga kommentarer: