söndag 7 juni 2009

Händer väl inget särskilt förutom min vagel som tydligen var nån annan infektion. Ögonlocket har varit svullet sen i torsdags och jag vet inte vad det är. Men det börjar bli lite bättre i alla fall. Känner mig lite trött i kroppen också så det är väl nån infektion av nåt slag. Sen har jag som vanligt den onda och stela nacken som gör att jag får ont i huvudet och pannan hela tiden. BEHÖVER MASSAGE! Det är såå trist att må lite halvkasst, för då funderar man så mycket hela tiden. Varför kan inte allt bara vara BRA BRA BRA!!?? Jaja, det går väl över.

Ska jag ändå gnälla kan jag väl gnälla lite på värmen också. Det är FÖR varmt. När vi sitter ute på frukosten och äter så har vi takfläkten på ute, för annars går det inte. Puh!

1 kommentar:

MammaMia sa...

Vi skulle ge lite till varandra du å jag ;) Har nyss kommit från Lukas match...jag hade "tuppluva" på, dubbla jackor och frös ändå, så om jag får lite värme av dig kan du få några moln av mig !?Men å andra sida hade jag lite dåliga värden sist så det är väll därför jag fryser. Hoppas att ditt öga blir bättre kommer du ihåg att jag hade så för ett tag sen. Fast då hade vi ju svinkoppor och de hoppas jag att ni inte har fått, för jag kan ju inte smitta via Webben :) Stå bra på dig vännen!!! Kramar i massor