måndag 1 juni 2009

Bodypump!



Idag åkte jag och Hanna och fixade medlemskapet på YMCA. Vi startade direkt att testa anläggningen. Jag testade Bodypump och Hanna testade barnpassningen. Båda två kände vi oss nöjda när vi for därifrån. Jag kommer i alla fall ha grym träningsvärk i morgon, har redan skitont i hela kroppen :-)




Grabbarna höll sig på sitt håll och uträttade ärenden under tiden. Sen cyklade Hanna och Fredrik upp till kvarterspoolen och simmade några längder.


För övrigt så har grodorna nåt för sig här i skogen...de låter så högt så det låter som om grannen kör en borrmaskin i metall. Fredrik försökte lura i mig att det var aligatorer som lät så där, men så lätt går det inte att skrämma mig.

3 kommentarer:

MammaMia sa...

Låter sm att du får hänga på oss till SVEA när ni kommer hem , där finns åxå barnpassning och Bodypump,skulle vara jätte skoj att träna tillsammans!!
Ja nu har vi haft sol , ska uppdatera bättre sen på min blogg. Ha det bäst tlls vi hörs igen ,STORA KRAMEN

sara sa...

åh vad jag saknar min prinsessa! världens finaste tjej!!!

snart kommer jag och kramar er, ska boka flyg denna veckan hoppas jag!

älskar er, puss!

ÅsaK sa...

Halli hallå! Oj vad sugen jag blir att komma över. Tänk om man bara kunde ta tåget. Fast för någon månad sedan var vi vära att komma. Det var prat om att Ivan skulle få åka på jobb i några veckor till USA (ganska i närheten av er) med det blev inget av det. Så synd! Istället så spenderar jag lördag kväll med att måla väggar. Vi ska äntligen fixa till vårt kök. Ivan och Emma är i Dublin så jag och Colm har en myshelg. Stora kramar till er alla! Förresten - kan du skicka mig inloggningen till bilddagboken igen? Min dator har kraschat så alla mail har försvunnit. Kram kram /Åsa