lördag 19 december 2009

Mitt i natten, mitt på Manhattan!

Midnatt råder, släckta äro ljusen....
Klockan är nog ett på natten här i New York. De andra sover sen flera timmar tillbaka men jag använder internet för fulla muggar. Kostade ju $10/dygn att använda det så jag vill ha valuta för pengarna.

Men som sagt, nu är vi här, i NY. Flygresan gick bra. Viktor somnade direkt vi lyfte och sov nästan hela vägen. Hanna somnade också en stund så det var skönt. Flygresan var inte så lång, bara 2 tim och 40 min. Är stolt över mig själv som klarade det så bra :-)
Framme vid hotellet började det bli kväll så det var bara att checka in och gå ut på stan för att leta på en bra restaurang. Gick runt hörnet bara och käkade på en supermysig italiensk restaurang. Kanonbra!

Men nu måste jag sova så jag orkar med nån sightseeing. Får se om jag har råd att betala för att använda internet nåt mer, annars hörs vi när vi kommer till Sverige igen på tisdag. Förresten väntas det snö här på söndag så jag hoppas inte det ska orsaka kaos och förseningar med flyget på måndag.

Houdi!

2 kommentarer:

Monica sa...

Ja, då är ni alltså en bit på väg. Skönt att resan gick bra. Ha det bra i NY! Va häftigt, där har vi oxå varit! Fast det var ju ett tag sen. Som sagt tiden går fort ibland. SES SNART! KRAM!

Anonym sa...

Hoppas att flyget tar er ända till Kälarvet för vi längtar sååååå efter att få se er igen! Allt är som när ni åkte fast vi är ett år äldre förstås... Vi ses snart! kramar Söpnarbytomtarna