torsdag 10 september 2009

Onsdag

Pratat med mamma, alltid lika skönt. Och snart är de här också, ännu skönare. Längtar och längtar varje dag. Tänk att när de kommer så har det gått 7 månader sedan vi sist sågs. Det är verkligen jättekonstigt tycker jag. Eller konstigt är det ju inte, men det känns konstig. Och visst är det lika längesen och ännu längre sen sedan vi träffade de flesta andra i familj- och vänkretsen, men ens egna föräldrar är det ju ändå nåt speciellt med.
Och vi har ju fortfarande besök av Pär och Terese, som just nu är ute på roadtrip i våran jeep. De har sagt att de ska vara tillbaka här på fredag, så vi får väl se om de håller schemat. Då får vi rå om dem över helgen innan de lämnar över stafettpinnen till Erik och Karin på måndag. Härligt härligt med alla dessa besök.

Idag har vi städat, bakat, kollat lite på fotboll och sen har jag färgat håret. När Sara var här så färgade hon håret och såg genast mycket brunare ut i ansiktet...men det hade inte samma effekt på mig tyvärr :-)
Har legat på latsidan idag och inte aktiverat musklerna i form av träning. Får ta igen det i morgon. Annars vet'e katten om jag törs äta så många av de där sticky buns'en vi bakade idag. Njae, nu är det nog dags för ryggläge och sista sidorna i Kajsa Ingemarssons 'Lyckans hjul'. Får se hur långt jag orkar läsa innan jag tittar in i mitt eget huvud.

Kram och godnatt!

Inga kommentarer: