torsdag 3 september 2009

Födelsedagskalas!


Så har vi idag haft kalas för Hanna. Vi skulle sjunga på morgonen hade vi tänkt, men det blev lite väl tidigt, så vi sparade presenterna till kvällen. På eftermiddagen ringde mormor och morfar via webben så Hanna fick passa på att öppna ett par presenter från dem. Ett jättefint armbandsur som hon har önskat sig. Nu ska hon lära sig klockan.

Hon fick även en klocka att ha bredvid sängen utav Sara, det var också något hon önskat sig. Något annat hon så innerligt önskat sig var en snövit-klänning och farmor och farfar ordnade så den önskan gick i uppfyllelse. Stort tack till alla! Och tack för alla presenter som kommit skickade på posten, för alla telefonsamta, videoklipp med sång, kort osv. Hanna är en jätteglad och nöjd 4-åring som somnade nöjt nu ikväll.


2 kommentarer:

Jons Anna-Lena, Tolsbo sa...

GRATTIS HANNA !

Tänk att få ha kalas i Amerika, de vill jag också ha, nå´n gång.
Jag o mormor fyller ju i oktober, och jag vet att mormis o morfis är hos dej då, kanske jag kan följa med som handbagage, då kan vi ha kalas i "Amerka", mamma får fixa tårta.
Vilket snyggt linne el. klänning du har, så´n vill jag också ha fast "lite" större. Kram kram

Anonym sa...

Vilken stor tjej ni har fått!!! Det är inte klokt vad ungarna växer när man inte ser dom så ofta! Hanna - vilken sköning du är, jätte avis på allt du fick i present :-) Nu gäller det att lära sig klockan fort fort så att du kan tala om för mamma o pappa, när du blir utbjuden av prinsen, vilken tid du kommer hem :-)
KRAMIS Sanna