torsdag 24 september 2009

Dags att sätta sprätt på Cash-checken från Kohl´s! Yippie!

Lunch på Appelbee´s och en eftermiddag på Kohl´s, så var tanken. Men när barnen vägrar och bara vill HEEEM! så finns inte så många alternativ. Så nu sitter vi här, barnen och jag. Som vanligt en eftermiddagsstund framför tv:n och en stunds vila. Vilka fick då åka till Kohl´s; ja Erik och Karin såklart. Hoppas F kommer hem i tid så jag hinner utnyttja mina GRATIS $60 den här veckan, de kan ju inte bara gå upp i rök. Ser det lite positivt och tänker att nu har jag ju tid att verkligen tänka ut vad det är jag/vi behöver och vill ha. I slutändan är det nog min garderob som behöver fyllas på...eller?! Ok, F ligger rätt bra till han också, hans tur att få tillökning.


Apropå tillökning så har jag idag blivit stolt "extramoster" till en liten Lin. Kusinen där hemma har gått och blivit far till en liten dotter. Stort grattis!! Jag tycker nog jag har rätt att kalla mig lite "moster, eller kanske det blir bättre med faster" eftersom min egna moster är lite av min extramamma (som jag ser det i alla fall) och då borde det ju automatiskt vara så att hennes barn, som ju är mina kusiner egentligen, kan få kännas lite som mina extrabröder. Därmed kallar jag mig även extrafaster. Jaja, hur som helst så är det såå kul. Grattis igen!


Idag har jag fått en välbehövlig omgång av ryggen. Karin har gett sig in på ett näst intill omöjligt uppdrag att få bort alla dessa miljoner muskelknutar som spänner och gör min rygg till en hoppbacke (alltså en svankande form). Hon hittade väl en sisådär 100 stycken av varierande storlek och det är synd och skam att hon ska åka hem på måndag, hur ska hon hinna hitta och få bort alla...?? Får väl betala henne en ansenlig summa pengar och säga till henne på skarpen:

-MASSERA!!


Inga kommentarer: