måndag 7 september 2009

Nytt besök!

I fredagskväll kom Pär och Therese hit och det var inga problem vid flygplatsen den här gången, att hitta varandra menar jag. Nu visste vi ju var vi skulle.
Hanna och Viktor var stormförtjusta direkt och var överlyckliga över att få mer besök.

Lördagen lovade fint väder så vi tog bilen till Galveston för sol och bad. Gäller ju att försöka hinna med att uppfylla de önskemål som fanns.
I söndags besökte vi NASA, Space Center. Tyvärr blev jag inte fullt så imponerad som jag trodde jag skulle bli. Barnen gillade det inte speciellt mycket och nja, nu har vi varit där och det räcker nog med en gång. Inte såg vi skymten av Fugelsang heller. Ja visst ja, han är ju i rymden...
Därifrån åkte vi till Kemah för att strosa runt lite och käka mat. Fredrik, Pär och Therese provade berg-och dalbanan, men jag tycker det räcker med att vara en del av hela den här resan....är tillräckigt mycket upp och ner för mig.

Idag blev det en slappar-förmiddag och nu har Pär och Therese lurat med sig Fredrik till köpcentret för lite shopping. Jag och barnen fortsätter slappa i eftermiddag också.

Kram på er där hemma!

Inga kommentarer: