fredag 21 november 2008

Stans fräschaste morsa!

Idag har jag börjat min resa mot det jag lovade Fredrik för lite mer än tre år sedan. När vi väntade Hanna nämnde jag vid ett par tillfällen att jag skulle bli stans fräschaste mamma. Än är det väl inte försent...blir säkert bara bättre ju fler barn man har också. Idag har jag lyxat till det med mitt nya nagellack, mörklila. Jäklar vad fräsch jag varit idag, kanske inte stans bästa men ett steg i rätt riktning. Fick det ju i 30 års present utav mina granntanter, så de kanske tyckte som jag; att jag behövde en uppfräschning (fick ju krämer som förebygger åldrande hud också).



GRATTIS! En supergo vän fick nytt jobb idag, jag är så himla glad för hennes skull. En kvinna som kan ta för sig och du står alltid för vad du säger, du är bara så bra! Önskar dig ett stort lycka till.



Hade ju lovat hemgjorda hamburgare och så blev det. Det är ju fredag. Efter maten infann sig det obligatoriska fredagsbadet och efterföljande mys till Astrid Lindgren-filmer.

Härlig känsla att ta det lugnt så här en fredag. Känner att både jag och barnen slappar och ser fram emot helgen. Så skönt att få vara hemma ett par dagar nu, bara jag och barnen.

Inga kommentarer: