tisdag 24 april 2012

Lycka är...


...att få vara en del av min familj. Jag är lyckligt lottad! Hanna ger mig en spontan kram och säger; jag såg att du behövde en sån mamma. Hjärtat mitt!! Viktor och jag kan ligga i soffan och killa varandra med tårna och han säger lite försynt; jag älskar dig mamma. Min gulliga prins! Elin sträcker bara armarna emot mig när vi ska sova, hon vill hellre kramas och gosa med mamma istället för att ha nappen och snutta på. Gos och kramfia nummer ett. Fredrik min älskade make, jag försöker så gott jag kan men just nu får han inse att han kommer på fjärde plats...Barnen först, därimellan Du! Älskar er allihop.


I was born to love you
With every single beat of my heart
Yes, I was born to take care of you
Every single day...


I was born to love you
With every single beat of my heart
Yes, I was born to take care of you
Every single day of my life

You are the one for me
I am the mum for you
You were made for me
you're my ecstasy
If I was given every opportunity
I'd kill for your love

So take a chance with me
Let me romance with you
I'm caught in a dream
And my dream's come true
It's so hard to believe
This is happening to me
An amazing feelin'
Comin' through

I was born to love you
With every single beat of my heart
Yes, I was born to take care of you
Every single day of my life

I wanna love you
I love every little thing about you
I wanna love you, love you, love you
Born - to love you
Born - to love you
Yes I was born to love you
Born - to love you
Born - to love you
Every single day - of my life

An amazing feelin'
Comin' through

I was born to love you
With every single beat of my heart
Yes, I was born to take care of you
Every single day of my life

Yes I was born to love you
Every single day of my life

/Queen

Inga kommentarer: