måndag 21 februari 2011

Eftermiddag hos kusinerna

Friska och krya, tillbaka på dagis! Yippie, barnen älskar dagis så de var glada. Just nu älskar jag också dagis väldigt mycket, behöver vila, vila och vila. Innan jag hämtade på dagis var det dags för en rutinkontroll på MVC. Fixerat läge och bra värden - jag är redo. Pluppen; kom gärna ut nu :-)

Som sagt, jag hämtade på dagis och kusin Alfred följde med i bilen. Vi åkte hem till mamma Jessica och lillebror/lillekusin Anton som väntade med mellis på bordet. Efter mellis blev det lite pyssel i form av ljuslyktsmålning. Fint och snyggt, men KLADDIGT! Det visar sig om vi får rent Viktors tröja sen, den var i alla fall vit från början :-) Vi fortsatte med lek och bus en stund till i Hönsarvet innan det var dags att åka hem och fixa kvällsmat. Tack Jessica, Anton och Alfred för en rolig eftermiddag.


Vi är i alla fall ganska rena när vi börjar måla...


Sådär ja...nu börjar vi kladda ner oss.

Kusin Alfred är en konstnärlig kille, vad månde bliva...?

Som sagt, tröjan var vit från början.

Fasters lilla skitunge; Anton, älskar att klättra i trappan ...och BUSA!

Hallå där faster! Här är jag!

Tittut! Fota mig nu då :-)

Anton vill vara med överallt. Tror jag hjälper Hanna att pussla lite.

Cars-pusslet var en favorit, det vill alla hjälpas åt med. Utom Anton, han sitter i lådan där Alfred förvarar alla sina pussel och letar lättare pussel :-)

Inga kommentarer: