lördag 16 januari 2010

HOME!


Det märks på oss att vi kommit in i vardagen igen. Tidiga mornar och tidiga kvällar. Hanna och Viktor är jättetrötta på kvällarna och kommer i säng i hyfsad tid. Jag är också lika trött men har otroligt svårt att pallra mig i säng. Skärpning, annars somnar jag stående på jobbet, eller som pappa; mitt i en konversation.

I morgon ska Hanna på sitt första riktiga barnkalas. Hon är bjuden hem till en kompis från dagis. Gissa om hon ser fram emot det!?! Undrar vad jag och Villepalle ska hitta på under tiden. Hade tänkt uträtta en del ärenden, men alla ställen jag behövde åka till har stängt på söndagar. Typiskt. Kanske svänger förbi hos Karin på en snabbfika :-)
Tack för att du hjälpte mig idag förresten!!

Äntligen har vi fått tillbaka datorn också så nu är bredband beställt och även hemtelefon. Uppdaterar släkt och vänner om det blir ett nytt hemtelefonnummer. Nytt mobilnummer kommer jag också att få, så jag ska försöka informera om det också.

Fredrik har varit på hockey idag. Har varit och sett Dallas stars möta Detroit Red Wings. Även jag, som inte direkt älskar hockey, skulle kunna tänkt mig att följa med. Men nää, resan mellan Houston och Dallas är långt ifrån kul. Så kanske är tur att jag inte ens hade möjlighet att följa med.

Nu ska jag låta det sista av brasan brinna ut och sen krypa in under täcket. Låt det "milda" vädret hålla i sig så vi kan vara ute och leka i morgon igen. Då ska jag även fundera vidare på min eventuella uppfinning.

Puss å hej!

1 kommentar:

MammaMia sa...

Hejhå luden tååå !!!
Jag vet EN som vijat följa på Hockey!!!! Min P !!!
Kramar i massor till dig bruden !!