tisdag 12 januari 2010

Brr

Det är ju svinkallt. Varför kan det inte vara strax under 0 ? Idag trotsade vi kylan och åkte till klubb stugan i Skräddarbacken. Jag sprang intervaller och mormor Inga var med Hanna och Viktor på skidlek. Tyvärr kan jag inte avlägga någon rapport från skidleken efter som jag i skrivande stund inser att jag varit allt för upptagen av att tänka på hur mycket träningsvärk jag kommer att få, istället för att ta reda på hur mina barn har haft det. Dåligt av mig!

Sedan sist har jag även börjat jobba igen och barnen trallar på på dagis. Vardagslivet here we come!

Och ja, det är väl allmänt känt vid det här laget att vi haft musbesök i huset. Verkar att problemet är löst sedan några dagar, så ni som inte gillar möss (nämner inga namn) kan komma och hälsa på igen.

Kram till alla!

1 kommentar:

MammaMia sa...

Härligt !!Både att det går bra för er och att dom förbannade mössen har flytt sin kos!!!!
Jag har nog av dom här hemma :0)
Ha de , kram kram
Mia