söndag 30 januari 2011

Kort uppdatering av en rätt trist vecka.

Den här veckan har det inte hänt särskilt mycket. Jag har varit hemma med barnen hela veckan. Viktor började med feber och hosta. Senare i veckan tog Hanna över stafettpinnen och har fortfarande lite feber. Men nu har jag varit hemma tillräckligt länge kan man ju tycka. I morgon får pappa Fredrik "vabba". Dock har jag börjat känna mig allt mer trött och vill bara att bebisen ska komma ut snart. Får ta mig en funderare på hur länge till jag orkar jobba. Det är ju tu-delat det där, sköt med några dagars vila och lugn, men samtidigt låånga dagar fulla av funderingar och en enda lång väntan.




Tyvärr missade vi även våran planerade Stockholmshelg med besök hos släktingar på Lidingö och höjdpunkten som skulle inträffa idag söndag; Karlsson på taket-teater med Marcoolio i huvudrollen. Vi får väl kompensera detta med att hitta på något annat längre fram i vår i stället.

Inga kommentarer: