måndag 8 mars 2010

Gott och blandat, mycket fint!

Storebror Emil och hans fina familj, Jessica med bebis i magen och bus-Alfred

Hanna och Viktor käkar grillad hambugare och korv hemma hos kusinen



Jag och brorsan skötte grillningen rätt bra, experter i vilket kök som helst


Min Viktor



Min Hanna


Viktor gillar också fika, precis som sin far



Lek ute i snön med grannen Oliver i meterdjup snö. Undrar just när vi får
uppleva detta nästa gång


Ett kompisgäng som heter duga; Kälarvsligan innehållande Oliver,
Hanna, Viktor och Emma. Busungar hela bunten. Vilken tur vi har som har så fina grannar inom 5 meters avstånd. Vad gjorde vi utan er?
Idag har vi spenderat en hel eftermiddag och kväll i Korsgår´n hos Mias familj. Där händer det alltid nåt, roligt, knasigt eller bara nåt "vanligt". Idag lite takdropp inomhus. Inget allvarligt som tur var, men som sagt; det händer nåt. Tack för sällskap, kaffe och mat. Du är bra du Mia!








2 kommentarer:

MammaMia sa...

Tack själva för en härlig eftermidda. Vilka fina bilder på Familjerna " Nilssons " Tänk att vi är STORA nu !! Helt sjukt, tyckte nästa det var nyss vi lekte i Tolsbo :0) Eller jag minns det som igår iaf.....Härliga tider !!

AKTA MINA GLASÖGON !!!!!!

Kram kram Mia

Emmavirginia sa...

Ja exakt, tiden går alldeles för fort. Men snart är vi 37 och då har jag för mig att tiden står still några år.

Och du, det var inte alltid så lätt att AKTA DINA GLASÖGON, såna flaskbottnar som du hade :-)
KRAM KRAM KRAM!!