söndag 14 februari 2010

Härliga vinter!

Våran Hanna


Såna här dagar fullkomligt älskar jag vintern. Solen skiner från en klarblå himmel och värmer. Från lunch och hela eftermiddagen var vi ute i detta härliga väder. Ingen av oss ville ställa oss och laga lunch inomhus så vi fixade en liten grillplats här utanför stugknuten och slängde på korven. Fredag, lördag och idag söndag har vi boksavligt talat ätit ute. Grillat i form av korv och hamburgare. Nyttigt..nja, men mysighetsfaktorn väger tyngre.
Viktor, grannen Oliver och Hanna fikar i solen
På eftermiddagen kom lillebror Erik förbi med sin pojkleksak; skotern. Hela familjen fick sig en varsin åktur. Fredrik tog sig en tur själv. Sen var det min tur och som vanligt tycker lillbrorsan det är hur kul som helst att dra på full gas för att göra mig livrädd. Han har nämligen gjort samma sak sommartid, med crossen. Helt galet och jag blir som vanligt lika förbannad....även om jag kanske nånstans där inne tycker att det är j-ligt häftigt. Fick även köra själv en sväng och passade på att köra lite puder :-) Tack brorsan för att du alltid är så himmelskt snäll!



Hanna grillar korv


Morbror Erik och Hanna redo för skotertur

Inga kommentarer: