måndag 19 oktober 2009

31 år ung!

Födelsedag, första och sista för min del i Houston. 31 år, tänk va?! Snart är man 37. Men om jag minns rätt så vet jag att min mamma var 37 i rätt många år....så jag hoppas jag också blir det. En ålder man stannar vid sisådär 5 år ungefär. (Mia och Vicki, var det inte samma med A-L??)

Mamma och pappa är här, sååå härligt! Vi har det bra. Själv har jag piggnat på mig efter en svacka, så nu blir det bara bättre. Livet är för kort för att oroa sig och hålla på med trams.

Tack för gratulationer och SMS!

PS Idag är det enligt planen EXAKT 2 månader kvar innan planet lyfter hemåt mot jul....

Kram och Puss

I morgon är det en stor dag för en av mina bästa vänner. Hoppas du känner att jag tänker på dig hela tiden. Love.

2 kommentarer:

MammaMia sa...

Ja visst är det så Emma 37 kommer vi vara ett bra tag !!!lovar hålla dig uppdaterad om min älskade syrra <3 Just nu gråter jag bara för om allt går enligt planerna har hon rullats in för OP nu. Men sen bara allt är klart ska vi fira av bara Fan när du kommer hem, vi kan ju inte hålla på så här våra "tokskallar" vi kanske smittade varann när vi va små ?? hahahaha
Massa kramar Emmapemma !!!

sara sa...

Skönt Emma att du känner att allt håller på att vända till det bättre, jag sa ju det=)

Kram /Sara