torsdag 10 maj 2012

Äntligen får vi träffa...

MAJKEN!!
En underbart söt liten flicka fick vi äntligen träffa idag. Vi åkte till Tylla och gosade lite med våran nya kusin. Åå så fin. Är så glad att du äntligen är här och du är så gudomligt ljuvlig! Du har fått de bästa föräldrarna i Erik och Karin som älskar dig mest på denna jord. Är såå glad för er skull. Jag vet att ni har väntat så länge på det här ögonblicket och jag unnar er varje sekund av glädje och lycka. Det är alltid samma lycka och glädje när en bebis kommer till världen.  Det är erat liv och det börjar nu! Njut, låt inget stoppa er! Ta er tid att mysa i lugn och ro med lilla prinsessan, det kan behövas lite lugn och ro för att hinna landa i vardagen.
Jag lovar att vi, jag och min familj ska ge er lugn och ro ett tag framöver, men snart vill vi komma och hälsa på igen. Men på era villkor och när det passar Majken, hennes mamma och hennes pappa. Det är en stor omställning att bli förälder.
Tack för att vi fick komma och mysa en stund med er. Tack för att vi även fick bevittna Majkens första bajsning hemma i Tylla. Vilken upplevelse :-) Och pappa Eriks eufori över att hon bajsat ända upp till nacken. Det lär ju inte bli sista gången det händer.
Tur att vi hade en säck med kläder med oss, så ni har lite att byta med om hon ska hålla på sådär.


 
 Majken

 Glada kusiner som äntligen får träffas

Bus med morbror Erik är alltid lika roligt

Inga kommentarer: